Pinterest • The world’s catalogue of ideas

Explore Sve Bilo, Kao Sto and more!

zakasnjeli sa nedelje mjesto radnje velesevac, od 7 ujutro do pola dva ljepo provedeno popodne sa svojim poslovodjom riba je ljepo radila al nisu svi grizevi realizirani pa je tako samo on zavrsio sa ribom...kao sto rekoh imao sam jedan ljepi griz a voda je puna lopoca i riba ko riba ravno u lopoc pa dok se poslovodja borio s njom ja da mu izvcem drugi stap kak je sve bilo zapetljano pukne mi flaks 0.32 koji drzi 13 kg.. hmhmevo malo da vidite situaciju tamo...

Priča je da su ove skosavice trenutno hit u Japanu di je lignjolov s obale skoro nacionalni sport. Skosavice dolaze u veličinama od 2 do 4.5 i u modelima Dart, Dart deep i meni najzanimljivije Nude i Rattle.Pošto je Daiwa firma koja se ne igra sa svojom reputacijom i role i štapovi su im vrhunski živo me zanima ima li tko od forumaša koju od ovih skosavica i kako mu se ponaša?Inače, koliko znan kod nas ih još nema kupiti ove su sa plat.co.ypNek

Evo moja zadnja tri za ovu zimu. Osto sam bez materijala da ih dovršim.Najgornji je dugačak 8 cm , kljun sam mu stavio po uzoru na jedan salmov model.Srednja zara je 7 cm isto kao i najdonji vobler. Treba ih još malo ošmirglat, stavit otežanje, fali mi još jedan kljun, farbanje i zaštita. Okačit ću slike u galeriju kada budu gotovi. Mislim da ih više neću raditi do jeseni ili zime.Na jesen ću se možd malo i potrudit pa rez

evo jedan sa save kod strmca bukevskog, petak od 17 do 22h cetri platnice oko 1.5 kg komad i jedno trganje kojemu nije bilo pomoci pa sam se odlucil doci i u suboru sa jacim najlonom..subota od 15 do nedelje 10h tri platnice cca 2-3kg i opet jedno trganje, riba je ljepo raubala cjelo vecer al vodostaj je katastrofa mozes na nekim mjestima prehodat preko, tak da sam sigurno u skorom roku opet na savi...evo jedna koju je mogel dignut... hehe

Hama je riba iz porodice Sciaenidae ili sjenki. Kod nas se još naziva i krb. Nekada je bila rasprostranjena je po cijeloj našoj obali, naročito na ušćima rijeka (Cetina, Neretva) , a danas se nalazi pred istrebljenjem, vrlo je rijetka. Ovo je najveća riba iz porodice sjenki, može narasti i do 230 cm duljine i preko 100 kg težine (najveći zabilježen primjerak je imao 103 kg). Ima izduljeno tijelo, oblika kapljice, lagano spl

Danas je pao prvi ovogodišnji šaranolov! Išao sam na Grudnjak, budući da nema ništa od table koja se trebala otvoriti umjesto Limexa. Lovio sam na kukuruz (vanilija, brandy, šljiva) i boile mišel zadravec monster crab. Ovako je to izgledalo...Bilo je par grizeva, ali uglavnom neka sića. Naravno da mi je cvergl progutao cijelu udicu sa boilom. Njega sam donirao nekom malom klincu na ribnjaku! Ulovio nisam nijedmnog šarana, ali sam s

Ja sam ulovio iglicu ovog ljeta na Krku dok sam lovio orade. Uopče se nije primila za udicu nego je zagrizla najlon i omotao se oko nje. Bilo ju je lijepo vidjet al mi je je bilo zao na koji se je nacin ulovila.

Pozdrav evo i mene.Mjesto: prelukVrijeme: 6:30-14:30sistem: klizno olovo 30-60 gješka : usoljena srdela 5 danariba je dobro radila pogotovo ujutro oko 9:30, bilo je lijepih poteza ali nerealiziranih. jedan lijepi lagani potez sam kontrirao i pala je jedna 0,64 kg, lijepa borba ali kad sam vidio kako se zakvacila nije me bilo strah da ispadne, cijelu roladu od srdele je progutala u skrge. nakon toga zakvacim za kamen vuci vuci nece da nsjlon pukne kad treba ali puca o