Pinterest • The world’s catalogue of ideas

Worst Youtubers

Girls They Just Wanna Have Fun — 113 @ ShockBlast

pin 43
heart 15

This is something I would do tbh #memes #spongebob

pin 29
heart 8

Is the Cadbury Smash Mashed Potatoes TV commercial from the 1970s the best ad of the era???

pin 136
heart 16
speech 2

OMG YES THIS ALWAYS HAPPENS TO ME

pin 2
heart 4

josh thomas on male suicide this is why men need feminism, not "men's rights" - because all the prejudice men face comes from misogyny, not misandry. (as an example, if someone wants to insult a man, they call him "girly" or "pussy" - anything to make him seem like a woman) hope that makes sense lmao

pin 237
heart 105
speech 2

Post-Potter Depression can strike at anytime, to anyone who is fully a Potterhead. Are at risk? Do you know how to help those who are suffering? Symptoms: Watching sad YouTube videos of Harry Potter, turning everything into a HP reference and then crying, feeling as though your childhood as ended, calling everyone who say "It's over" a filthy muggle. Treatment: Harry Potter Books 1-7 and Harry Potter movies 1-7 Part 1 and Part 2. For worst cases, please contact 62442 on Page 394.

pin 10
heart 3
speech 1

BrainstormPsychology on

Learn about what's going on in our heads today. #science #selfhelp

(photo by Piouw) MRI trial run

pin 43
heart 48
speech 2

Yeah BigHit.. So beautiful I'm drowning in my own tears..

pin 28
heart 18

And then the Phandom came.....*war flashbacks*

pin 74
heart 56
speech 1